Sıkıntıya dair

sikintilı kedi

” Doktor  bey bu gün  sıkıntım var, havadan mıdır nedir bilmem? Başlarım ben böyle dünyaya yani ama neden sıkıldığımı biliyor değilim tam olarak.  Hayır,  birşey de yok ortada yani.  Sıkılıyorum sadece öyle sıkkın sıkkın oturmak istiyorum ama yapamıyorum çünkü şu anda buradayım ve buradan  çıkınca da bir yerde bir iş yapmaya gitmek durumundayım. Ancak ondan sonra eve gidebileceğim ama evde de sıkkın sıkkın somurtup oturamam çünkü evdekilere de ayıp olur.  Belki kedimi sever  öperim mırnavlatıncaya kadar falan ne bileyim işte. Belki  balkonda  fosur fosur sigara  içerim;  içki falan istemiyorum,  yürümek falan da istemiyorum. Hava zaten kapkara. Çaykovski Op 50 trio dinlesem iyi gelebilir belki ama ondan da emin değilim, o kadar güzel ki müzik, bilmiyorum sıkılıyorum işte. Zaten sonunda ölüyor müzik. Müzik nasıl ölür demeyin, ölüyor işte, zaten sıkılıyorum.  Güzel müzik dinlemek falan da istemiyorum galiba. İnsanlar sıkılır. Hiç sıkılan hayvan görmedim ben,  kedim sıkılıyor mu acaba ki?  Beni görünce balkon kapısının  camına göbeğini yapıştırıp gel,  beni sev, oynayalım falan diyor ama gitmezsem sıkılıyor mudur acaba ki? Hayır,  suratını assa,  o da belli olmuyor zaten ama oyun veya uyku modunda olunca yüzünden belli oluyor da sıkıntısını bilemedim şimdi birden böyle…Çiçekler sıkılır mı acaba?  Ya da tavuklar? A, evet! Tavuklar sıkılıyorlar ve belli de oluyor sıkıldıkları kapalı kalınca çok sıkılırlar ve cır cır cır başlarlar konuşmaya aralıksız. Bahçeye salınca da maraton koşar gibi en uzak köşeye doğru şöyle bir seğirtirler hepbirlikte ayak sesleri tıp tıp eder toprakta ve  geri dönerler…Ve hop sıkıntıları biter sakin sakin başlarlar toprağı gagalamaya. Bir koşuda bitiverir sıkıntıları.  Biz de tavuk gibi mi olsaydık acaba, aptal insan mutlu insan, hani. Neden böyle oldum ki ben sizce?”

“Sizin sıkan şey nedir, anlatabilir misiniz?”

“….? Şimdi birden sıkıntım daha da arttı doktor!”

“…”

About Selçuk Aytimur

Yolun yarısını geçeli çok olmakla birlikte, bana hiç öyle gelmiyor daha
Bu yazı Sağlık, Yaşam içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Sıkıntıya dair

  1. sunacinerwroe dedi ki:

    Yazmak iyi geldi mi? Gecer… Zorla kendini, bir yuruyus felan yap…

  2. sonay dedi ki:

    İskenderuna gelin sıkıntınız geçer belki 🙂 sahil, karides,rakı, muhabbet.. e daha ne olsun.

  3. sunacinerwroe dedi ki:

    Neyse ki yalnizca bana olmuyormus boyle seyler. Sagol icimi ferahlattin Selcukcum:))

Bir Cevap Yazın

