Category Archives: Genel

Kazlar da uçar…

Aşağıdaki yazımı Mart 2007 de, 12 yıl önce ODTÜ EM yazışma platformu ListEM’e  yazmışım. Uzun süre o platformu kuran ve yöneticiliğini de yapan Prof.Dr. Erol Sayın nereden aklına estiyse bulmuş, bana göndermiş. Bu yazı benim arşivimde de yoktu, yazdığımı bile … Okumaya devam et

Genel, Yönetim içinde yayınlandı | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

Değişiklik Yönetim Süreci

Malum tatil, evdeyim. Google amcayı karıştırırken yukarıdakine gözüm ilişti. Biraz bunun hakkında yazayım istedim bugün. Alışkanlıklar bir insanın günlük hayatının normal parçasıdır; ancak herhangi bir değişiklik gündeme geldiğinde hayatı zorlaştırırlar. Değişiklik hayatın günlük normal akışını bozacağından ona karşı ister istemez … Okumaya devam et

Genel içinde yayınlandı | Yorum bırakın

2016 nın sonu, 2017 nin başı…

YAŞAMAYA DAİR   1 Yaşamak şakaya gelmez, büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın                        bir sincap gibi mesela, yani, yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden,                        yani bütün işin gücün yaşamak olacak. Yaşamayı ciddiye alacaksın, yani o derecede, öylesine ki, mesela, … Okumaya devam et

Genel içinde yayınlandı | , ile etiketlendi | Yorum bırakın

“Açıklama” ya dair…

Bu yazı herhangi bir konuda açıklama yapılırken dikkat edilmesi gereken bazı hususlara dairdir. 36 yıllık mühendislik yaşamımda normal bir dünyalının çoğunun  karşılaşabileceği durumlardan daha fazlası ile karşılaşmış  ve sorabileceği sorulardan daha fazlasını sormuşumdur. Ya, evet böyle işler de var. Soru … Okumaya devam et

Genel içinde yayınlandı | , , , , , , , , , , , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

Sağlık meseleleri…

Hekime sorarsan sakin olacaksın, sinirlenmeyeceksin, üzülmeyeceksin, sinirlenmeye, üzülmeye neden olan ortamlardan uzak olacaksın. Ek olarak şu iki ilacı da alacaksın ve bir ay sonra gelip şu tahlili de yaptıracaksın ve şu ilaca da başlayacaksın!  Olur paşam! Cehalet mutluluktur -ignorance is … Okumaya devam et

Genel içinde yayınlandı | , , , , , , , , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

Kış Yumurtası

Nezleyi atlattım ama sanırım 7 gün evde yatmadığım için hala bazı dertleri arada bir tepiyor. Başım ağrımaya başlıyor, burnum buz gibi oluyor, belim ağrıyor falan filan. Bu sabah uyanınca  yumurta pişirme konusu açıldı yine. Evde olduğum her sabah bu konunun … Okumaya devam et

Genel içinde yayınlandı | 1 Yorum

Malta’nın bilinmeyen yönlerine dair…

Son seyahatimde yemek ve tarihi yerleri dışında Malta’nın bazı yönlerini gördüm ki değinmeden geçemeyeceğim. Tamam, Malta güzel bir ülke, bir sürü tarihi eser, kalıntı var ki bunların bazılarının tarihi 5-6000 yıl öncesine gidiyor, Malta sövalyelerinin hikayeleri var, leziz yemekleri var, … Okumaya devam et

Genel içinde yayınlandı | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ile etiketlendi | 1 Yorum